Zasady reklamacji

   Zasady reklamacji

Wszystkie produkty w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta. Gwarancji udzielają producenci towarów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski w przypadku dołączenia do danego towaru karty gwarancyjnej określającej warunki gwarancji. W związku z powyższym uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej oraz we wskazanej w niej sieci serwisowej.
Udzielenie gwarancji przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela nie pozbawia Klienta prawa do dochodzenia wobec firmy MAJSTER roszczeń z tytułu rękojmi lub z tytułu niezgodności towaru z umową.

Koszt wysyłki w przypadku towaru reklamowanego ponosi zgłaszający reklamację.

 

Pobierz: Druk reklamacji


Niezgodność towaru z umową

Niezgodność towaru z umową to tryb odpowiedzialności sprzedawcy regulowany przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego, przysługujący Klientom będącym osobą fizyczną, dokonującym zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji w firmie MAJSTER.

Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.

 

Rękojmia wady

Rękojmia za wady to tryb odpowiedzialności sprzedawcy uregulowany w ustawie z dnia 23.04.1964 r. – Kodeks cywilny. Z tego trybu mogą skorzystać Klienci, którzy dokonali zakupu w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą.

 

 Pouczenie dotyczące uprawnień wynikających z rękojmi

Sprzedawca ponosi względem Klienta odpowiedzialność, jeżeli sprzedany tow ar ma wadę fizyczną lub prawną w porozumieniu przepisów art.5561-5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn.Dz.U. z 2014r.poz.121 ze zm.) (dalej jako "Kodeks cywilny "). Sprzedawca ponosi względem Klienta odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od daty dostarczenia towarów Klientowi.   


WAŻNE: Odbierając przesyłkę z zamówieniem, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub uszkodzenia opakowania sugerujemy rozpakowanie przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenie, czy towar jest nieuszkodzony oraz kompletny. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub niekompletności przesyłki sugerujemy sporządzenie, w obecności kuriera protokołu szkody, co może ułatwić ustalenie przyczyny uszkodzenia towaru lub niekompletności dostawy.

W przypadku, gdy nie zechcą Państwo skorzystać z formularza reklamacji/zwrotu mogą Państwo złożyć reklamację w inny sposób, w szczególności poprzez wysłanie zgłoszenia w formie pisemnej wraz z reklamowanym towarem na adres:


majsteronline.pl - Reklamacje

ul. Bydgoska 27

16-400 Suwałki

 

lub pod adres :

reklamacje@majsteronline.pl

 

* Przed wysyłką prosimy o właściwe spakowanie towaru odpowiednie do rodzaju i gabarytów towaru.

 

WAŻNE: Reklamowany produkt wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym Druk Reklamacji oraz paragonem lub fakturą VAT należy dostarczyć zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie Sklepu Internetowego na stronie www.majsteronline.pl w dziale Zakupy.

Klient na swój koszt odsyła reklamowany produkt.

 

{nocache:42c69758e3dbcccd94e54cd156942851#0}
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl